سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه وسیله های مختلف را سازمان دهیم؟

سبد خشکشویی لاغر

بسیاری از اتاق های لباسشویی فضای باریک هدر رفته ای را در کنار ماشین لباسشویی یا خشک کن دارند و معمولاً مخفیگاه جوراب و پرز است. برای استفاده از این فضا ، یک چرخ دستی مخصوص لباسشویی با تخته سه لا را روی کاستورهای ثابت بسازید تا مواد شوینده و سایر وسایل لباسشویی را در خود جای دهد. ایده های آسان تر برای سازماندهی دریافت کنید.

7/20 بچه گربه های اتاق خشکشویی فوری

خانواده خانوادگی

بچه گربه های اتاق خشکشویی فوری

اگر در اتاق رختشویخانه کوچک خود کابینت یا قفسه ندارید ، جعبه های پلاستیکی ارزان قیمت را در یک فروشگاه تخفیف بخرید و برای برخی از سازمان های اتاق کوچک ، دیوار بچه حباب خود را ایجاد کنید. برای استحکام بیشتر قفسه های اتاق لباسشویی DIY ، آنها را با استفاده از واشر گلگیر در گوشه بالای هر جعبه به گل میخ های دیواری بچرخانید. جعبه ها وسایل زیادی را در خود جای می دهند و باعث می شوند چیزهای سرریز مانند آهن شما از بین نرود. در اینجا چند ایده دیگر برای راه حل های ذخیره فضای کوچک آورده شده است.

نگهدارنده آویز لباس 8/20

خانواده خانوادگی

جا آویز لباس

اگر بالای واشر یا خشک کن قفسه یا کابینت دارید ، مکان مناسبی برای نگهداری آویزهای لباس خواهید بود. کافیست یک میله حوله ای در قسمت پایین کابینت ها نصب کنید. این آویزها را در نوک انگشتان شما قرار می دهد تا بتوانید پیراهن ها و شلوارهای سفید را از خشک کن آویزان کنید.

 

 

 

میز کار لباسشویی 9 / 20A

خانواده خانوادگی

میز کار لباسشویی

این میز کار محکم فقط برای نجاری نیست - به عنوان یک نیمکت گلدان یا میز اتاق لباسشویی نیز عالی است. اگر می خواهید سطحی تمیز شود و از ریزش محافظت کند ، دو لایه لاک پلی اورتان به قسمت بالا و قفسه ها بمالید. ما از روکش پایه آب استفاده کردیم که به سرعت خشک شد و تا روز بعد به عنوان ناخن سخت شد.

10/20 توزیع مواد شوینده بهتر

توزیع مواد شوینده بهتر

برای توزیع مواد شوینده مایع لباسشویی و بدون بلند کردن آن ، یک در را سوراخ کنید. از پایین کابینت مستقیماً زیر دهانه سوراخ کنید. درپوش پلاستیکی را بین موارد استفاده جایگزین کنید تا از چکیدن آن جلوگیری شود.

 

11/20 قفسه شستشوی سریع و خشک کن

شستشوی سریع و قفسه خشک کن

شلوغی جعبه های مواد شوینده ، بطری های سفید کننده و سایر وسایل لباسشویی را تمیز کنید. قفسه ای نصب کنید که دقیقاً بالای واشر و خشک کن قرار گیرد. براکت های قفسه معمولی را به دیوار بچرخانید و تخته ای را نصب کنید که فقط قسمتهای بالای آن را پاک کند.

 

 

 

12/20 سازمان لباسشویی

سازمان دهنده لباسشویی

روز لباسشویی را با استفاده از این قفسه برای همه مواد شوینده ، مواد پاک کننده لکه و سایر وسایل آسان کنید. این سازمان دهنده ساده را از تخته های 1x10 و 1x3 بسازید. اگر اتاق لباسشویی زیرزمین دارید ، ممکن است لازم باشد که از طریق قفسه ها برای اگزوز خشک کن خود دسترسی داشته باشید.