سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صرفه جویی در انرژی و تمیز کردن پایدار: عادت های خوب در خانه

صرفه جویی در انرژی و تمیز کردن پایدار: عادت های خوب در خانه

زندگی سبز برای مردم سراسر انگلیس اهمیت فزاینده ای پیدا می کند. هر روز بیشتر ما لوازم خانگی کم مصرف ، محصولات سازگار با محیط زیست و گزینه های کم مصرف را انتخاب می کنیم. در حال حاضر بسیاری از خانوارها فعالانه کار می کنند تا اثر کربن خود را کاهش دهند و سبک زندگی خود را کمی پایدارتر کنند. و همچنین تغییر کاربری به یک منبع تأمین انرژی سبز ، مانند Bulb ، روشهای مختلفی برای تغییر عادتهای روزمره برای کاهش تأثیر شما بر این سیاره وجود دارد. در اینجا ، ما نگاهی می اندازیم به صرفه جویی در انرژی و تمیز کردن پایدار و اینکه چگونه عادت های شما در خانه می تواند بر محیط تأثیر بگذارد.

 

 

مصرف انرژی خود را در خانه کاهش دهید

هنگام تمیز کردن عمیق خانه ، احتمالاً بیشتر از برق به چربی آرنج اعتماد خواهید کرد. با این حال ، اگر می خواهید همه مشخصات گرد و غبار را از بین ببرید ، به کمک چند وسیله نیز نیاز خواهید داشت.

 

گرسنه ترین وسیله تمیز کننده ، جارو برقی است. بیشتر وکیوم ها بین 500 تا 3000 وات انرژی مصرف می کنند. بنابراین اگر به مدت یک ساعت در جارو برقی باشید ، می توانید از 3 کیلووات ساعت برق عظیم عبور کنید. انتخاب یک جارو برقی مدرن و کم مصرف به شما کمک می کند تا مصرف انرژی خود را به حداقل برسانید.

 

خاموش کردن چراغ ها پس از پایان کار تمیز کردن در یک اتاق ، روش خوب دیگری برای کاهش مصرف انرژی است. همچنین می توانید از تمیز هفتگی خود به عنوان فرصتی برای بررسی خاموش بودن همه وسایل خانگی که از برق استفاده نمی شوند و تنظیم ترموستات های رادیاتور در کمترین حالت ممکن استفاده کنید. اگر می خواهید یک قدم جلوتر بروید و هنگام تمیز کردن به محیط زیست کمک کنید ، می توانید به تعرفه 100? انرژی تجدیدپذیر روی بیاورید. این تعرفه ها اکنون از اکثر تأمین کنندگان عمده انرژی در دسترس است. آنها با قرار دادن همان مقدار انرژی تجدید پذیر در شبکه ملی همانطور که شما ترجیح می دهید کار می کنند. این امر به افزایش درصد انرژی تجدیدپذیر در شبکه و ارتقا منابع انرژی سبز کمک می کند.

 

محصولات تمیز کننده پایدار

راه دیگر برای افزایش اعتبارات زیست محیطی تمیز هفتگی شما استفاده از محصولات پایدار است. هم می توانید محلول های تمیزکننده از پیش خریداری شده بخرید و هم می توانید برخی معجون های سبز را خودتان مخلوط کنید. از مخلوط سرکه 50/50 و آب می توان برای تمیز کردن موارد مختلف از جمله:

 

پنجره ها

پرده ها

قهوه سازها

مایکروویو

حمام

دوش

سر دوش

فلزات

افزودن مقداری آبلیمو به محلول به پوشاندن بوی سرکه و تقویت قدرت پاک کنندگی مخلوط کمک می کند.

 

اگر دوست دارید به خانه خود تمیزی عمیق و سازگار با محیط زیست بدهید اما وقت و حوصله انجام این کار را ندارید ، چرا یک تیم معتبر از نظافتچی ها را دعوت نمی کنید تا وظایف شما را برطرف کنند؟ یافتن یک پاک کننده با رویکرد سازگار با محیط زیست به شما کمک می کند رد پای کربن خود را کم کرده و خانه خود را به مکانی دلپذیر تبدیل کنید. برای یافتن اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

 

تمیز کردن منظم وسایل به ویژه وسایل سخت کوش مانند یخچال و فریزر ، روش خوبی برای افزایش کارایی آنها و به حداقل رساندن مصرف انرژی شماست. این بدان معنی است که استفاده منظم از یک پاک کننده در واقع می تواند اثر کربن شما را کاهش دهد.