سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه یک آشپزخانه مدرن و نو را پایه گذاری کنیم؟

با لوازم خانگی خود از انرژی کمتری استفاده کنید

همه ما در تلاش هستیم تا اثر کربن خود را کاهش دهیم ، و لوازم قدیمی آشپزخانه شما مکانی عالی برای شروع است. اگر به روزرسانی لوازم خانگی در آینده شما انجام می شود ، حتماً آن را از نظر انرژی کارآمد بسازید! در هنگام صرفه جویی در مصرف آب و انرژی ، ظاهری مدرن خواهید داشت - برای زمین و صورتحساب شما مناسب است. همچنین تعویض وسایل لوله کشی را نیز در نظر بگیرید ، زیرا شیرهای آشپزخانه با جریان کم ، آب زیادی صرفه جویی می کنند. به روزرسانی آشپزخانه شما نباید فقط برای زیبایی باشد. همچنین باید به شما در صرفه جویی در هزینه و منابع زمین کمک کند.

7. کابینت موجود خود را نقاشی کنید

کابینت های جدیدی که برای شما در کارت نیستند؟ نقاشی و رنگ آمیزی کابینت موجود آشپزخانه شما گزینه بسیار خوبی برای صاحبان خانه با بودجه است. شما می توانید یک رنگ آبی پررنگ و پررنگ یا یک رنگ مشکی تیره و مدرن را برای پوشاندن چوب های قدیمی و کابینت های رنگی قدیمی انتخاب کنید. از درهای ناراحت کننده گرفته تا رنگ لعاب و لکه ها ، شما تعجب خواهید کرد که چگونه چربی آرنج و برخی از رنگ های اضافی ، کمد های قدیمی شما را به جدید تبدیل می کند.

 

8. گزینه های جدید روشنایی را نصب کنید

هنگامی که اجزای اصلی آشپزخانه خود را مدرن کردید ، نورپردازی را فراموش نکنید! گرچه نورپردازی آشپزخانه گاهی اوقات می تواند یک فکر بعدی باشد ، اما برای ایمنی ، محیط و تنوع در آشپزخانه بسیار ضروری است. اگر آشپزخانه شما فقط دارای یک وسیله روشنایی بالای سر است ، به دنبال یک منبع روشنایی مدرن باشید و به دنبال نورپردازی فرورفتگی باشید. برای یک تنقلات در حالی که سرگرم هستید ، آشپزی می کنید یا فقط می توانید برای یک میان وعده نیمه شب ، یک استراحت روشن کنید ، سوئیچ کم نور را در نظر بگیرید! روشنایی آویز بر روی جزیره آشپزخانه ، زیر نور کابینت برای روشن کردن صفحات پیشخوان ، و لوسترها همه به گزینه های مناسبی برای منابع به روز روشن تبدیل می شوند.

 

9. عناصر تزئینی را اضافه کنید

گرچه ممکن است به آن فکر نکنید ، آشپزخانه شما مکانی عالی برای افزودن عناصر تزئینی است که حس شما و سبک زندگی شما را به آشپزخانه وارد می کند. برای بسیاری از صاحبان خانه ها ، قفسه های گیاهان در بالای کابینت ها فضای گیاهان ، کارهای هنری و سایر وسایل تزئینی را فراهم می کند. قفسه های صفحه نمایش داخلی در زیر جزیره آشپزخانه شما می تواند ظروف آشپزخانه با ارزش ، کتابهای آشپزی مورد علاقه خود را به نمایش بگذارد یا مجموعه ای از چین را که از آن عبور می کند به نمایش بگذارد از طریق نسلها یک گلدان گل و یک کاسه تازه لیمو برای یک تکه رنگ اضافه کنید.

 

10. دیوارها را پایین بیاورید

احساس محفظه ای و بسته بندی شده آشپزخانه های منسوخ ساخته شده در نسل های قبل بسیار رایج است. اگر می خواهید آشپزخانه خود را باز کنید و با یک اتاق ناهار خوری یا اتاق نشیمن مجاور آن را به اشتراک بگذارید - برخی از پارتیشن ها را نابود کنید! این روش برای دیوارهای غیر تحمل کننده که هیچ ارزش ساختاری ندارند ، به خوبی کار می کند. آشپزخانه شما می تواند اندازه آن بزرگ شود یا به سایر مناطق خانه شما باز شود. در حالی که آشپزخانه شما به نظر می رسد افسانه ای است ، بدون آن دیوار آزار دهنده چگونه خواهد بود؟ اگر مطمئن نیستید که این امکان وجود دارد - با یک مهندس سازه یا معمار مشورت کنید تا ببینید چه امکاناتی برای آشپزخانه شما وجود دارد. از به روزرسانی مواد تکمیل شده و مواد گرفته تا آوردن رنگ ، نور و فضا - گزینه های آشپزخانه منسوخ شما زیاد است. اگرچه ممکن است از همه این 10 ایده استفاده نکنید ، ببینید کدام ایده ها برای سبک زندگی ، بودجه و خانواده شما مناسب هستند. نمی توانیم منتظر بمانیم تا ببینیم با فضای خود چه خواهید کرد! آیا نکته یا ترفند نادیده گرفته شده اید؟ در نظرات زیر یا در صفحات شبکه های اجتماعی ما با ما تماس بگیرید!