سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تجهیزات ضروری رستوران که بدون ان ها نمی توانید رستوران خود را اد

 

زمانی که شما تصمیم گرفته اید تا یک رستوران را افتتاح کنید، موارد مختلفی وجود دارند که باید آن ها را مورد توجه قرار دهید. در واقع می توان چنین گفت که بهتر است در ابتدا یک لیست از کارهایی که باید انجام دهید تهیه نمایید و سپس برای انجام هر کدام برنامه ریزی کنید. به عنوان مثال در ابتدا نیاز است تا یک مکان مناسب را اجاره کنید و سپس آنجا را تمیز کنید. تمامی این موارد به شدت اهمیت دارند و نادیده گرفتن هر یک می تواند عدم موفقیت را داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید کلیک کنید.

 

همچنین یک سری از تجهیزات هستند که برای دایر کردن یک رستوران باید آن ها را خریداری کنید. در صورت نبود هر کدام از تجهیزات، عملا پخت غذاها با مشکل روبه رو خواهد شد که در ادامه این مطلب به بررسی کامل تر این موضوع خواهیم پرداخت. پس همراه ما باشید. 

انواع ضروری تجهیزات رستوران که بدون آنها نمی توانید رستوران خود را اداره کنید

آیا قصد راه اندازی رستوران دارید؟ خوب ، پس من فرض می کنم که شما قبلاً تحقیق خود را در مورد انواع تجهیزات رستوران مورد نیاز برای شروع کار خود انجام داده اید؟ شما باید لیستی از تجهیزات ضروری رستوران برای افتتاح رستوران داشته باشید. تا زمانی که انواع مناسب تجهیزات و ابزار را در محل خود نداشته باشید ، نمی توانید نتیجه مطلوبی را تحویل و دریافت کنید. با این حال ، شما جای نگرانی نیست! ما در اینجا هستیم تا به شما در تهیه انواع مناسب تجهیزات رستوران که برای راه اندازی یک رستوران ضروری هستند ، به شما کمک کنیم. در اینجا لیستی از انواع تجهیزات رستوران را برای شما آماده کرده ایم که برای راه اندازی موفقیت آمیز رستوران خود به آنها نیاز خواهید داشت. با این حال ، دانستن اینکه چه چیزی را بخرید یک چیز است ، و دانستن اینکه چگونه آن را بخرید چیز دیگری است. در این مقاله راهنمایی های مفصلی در مورد نحوه خرید تجهیزات برای رستوران ارائه می شود.

 

"استفاده از میوه کم آویز ، مانند تغییر در نور LED     ، شروع خوبی است ، اما پس انداز واقعی هنگامی اتفاق می افتد که رستوران خود را با تجهیزات آشپزخانه کارآمد مجهز کنید" - تارا شرودر از استودیوی طراحی ریکا.

 

لیست بررسی تجهیزات رستوران: انواع مختلف تجهیزات رستوران مورد نیاز شما

وجود تجهیزات رستوران مناسب در محل کار ضروری است. این می تواند رستوران شما را بسازد یا خراب کند. از این رو ، شما باید در انتخاب صحیح و مناسب ترین مورد طبق نیاز خود محتاط باشید. انجمن ملی رستوران ها ، در تحقیقات خود ، اظهار داشت که تجهیزات کارآمد کلید پس انداز قابل توجه است.

  1. تجهیزات آشپزخانه

وسایلی که در آشپزخانه رستوران پیدا می کنید با وسایلی که در خانه خود خواهید دید بسیار متفاوت است. برای آشپزخانه رستوران ، شما باید اجاق گاز ، سرخ کن ، مخلوط کن ، مخلوط کن ، بخارپز و برش دهنده و همچنین ماشین ظرفشویی ، دستگاه های قهوه ساز ، دستگاه پخش نوشیدنی و غیره در رستوران خریداری کنید. برای تهیه غذا به انواع قابلمه ها ، ماهیتابه ها ، فنجان ها و قاشق ها و ظروف اندازه گیری نیز احتیاج خواهید داشت. در اینجا لیستی از تجهیزات آشپزخانه رستوران وجود دارد که نمی توانید بدون آنها انجام دهید:

 

(i) یخچال و فریزر

یخچال و فریزر در افزایش ماندگاری تمام محصولات فاسدشدنی شما. انواع مختلفی از یخچال و فریزرهای تجاری وجود دارد و شما می توانید مطابق نیاز خود از طیف وسیعی انتخاب کنید. شما باید تحقیق درستی در بازار انجام دهید ، از انواع فریزرها و کولرهای موجود مطلع شوید. به طور کلی ، شامل دو نوع واحد ورودی یا راه رفتن است. با این حال ، قبل از نهایی کردن ، باید اندازه رستوران و عملکرد آن را در نظر بگیرید. رستوران های کوچکتر ممکن است نیازی به کولر گازی نداشته باشند. اگر اشتباه گرفته شود ، توصیه می شود از متخصصان کمک بگیرید.

 

(ii) پیشخوان ها و سطح برش

اینها در همه آشپزخانه های تجاری ضروری است. اندازه یخچال و فریزرها نیز به اندازه عملکرد آشپزخانه شما بستگی دارد. در هنگام انتخاب مطمئن شوید که پیشخوان ها از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند. فولاد ضد زنگ برای مقابله با خوردگی ، مقاومت در برابر حمله مواد غذایی و آب گوشت به اندازه کافی قوی است و می تواند محصولات تمیز کننده خشن را که معمولاً در آشپزخانه استفاده می شود ، تحمل کند. اما به یاد داشته باشید ، همیشه یک روش صحیح برای تمیز کردن آلیاژها وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که برش های سطح باکتری ها را پنهان نمی کند. حتی اگر از فولاد ضد زنگ استفاده می کنید ، باید هر شب هنگام بسته شدن فقط با آب فقط آن را بشویید و برای نگهداری آن سرمایه گذاری کنید. سرمایه گذاری در نگهداری تجهیزات ضروری است زیرا هزینه ها را کاهش می دهد و باعث افزایش عمر تجهیزات رستوران می شود. این مقاله شما را به روشهای مناسب نگهداری تجهیزات که باید در رستوران رعایت شود راهنمایی می کند.

 

در مورد خرد کردن سطوح ، پلاستیکی یا چوبی را انتخاب کنید. این دو ماده به راحتی تمیز می شوند. با این وجود ، وقتی نوبت به پلاستیک می رسد ، خرد کردن ممکن است شیارهای عمیقی ایجاد کند که در آن می توان باکتری را ایجاد کرد وقتی که صحبت از سطوح خردکن چوبی می شود ، آنها مقاوم تر هستند و ایجاد یک نخلستان روی آن بسیار مشکل است.

(III) برش دهنده ها

اینها برای برش گوشت ، پنیر یا سایر مواد غذایی با سرعت و دقت لازم هستند. قبل از خرید دستگاه برش ، میزان استفاده از آن را در آشپزخانه و نحوه استفاده از آن را درک کنید. اگر شما نیاز به برش مقادیر کم و به ندرت دارید ، پس باید برش دستی را انتخاب کنید ، بسیار ارزان تر خواهد بود.

 

با این حال ، وقتی صحبت از استفاده مکرر از اسلایسرها می شود و در مواردی که دقت ضروری است ، به طور کلی توصیه می شود که به دنبال اسلایسرهای برقی بروید. برش دهنده های برقی هم در وقت و هم در کار شما صرفه جویی می کنند در عین حال ، آنها سازگاری را در هر قطعه بریده شده حفظ خواهند کرد. اگر قصد دارید QSR را باز کنید ، مهم نیست که چقدر کوچک این کار را شروع کنید ، روی دستگاه برش برقی همانند آشپزخانه QSR سرمایه گذاری کنید ، قوام مهم این است.

 

(IV) میکسر

نیاز به میکسر دوباره به تخصص آشپزخانه شما بستگی دارد. به عنوان مثال ، اگر آشپزخانه شما هر چیزی را تهیه می کند که نیاز به تهیه خمیر دارد ، یک مخلوط کن ضروری است. خمیر کیک و شیرینی باشد یا خمیر پیتزا. به سختی می توان مخلوط کردن را در مقادیر زیادی به صورت دستی انجام داد.

 

به طور کلی دو نوع میکسر وجود دارد که یکی مخلوط کن مارپیچی است که برای مخلوط کردن خمیرهای متراکم مانند پیتزا استفاده می شود. و دیگری مخلوط کن سیاره ای است. این به ترکیب انواع چیزها کمک می کند ، اعم از خامه زده شده یا سبزیجات خرد شده. با این کار می توانید همه کارها را انجام دهید.

 

(v) اجاق ها و دامنه ها

چندین طرح و مدل اجاق گاز و محدوده متناسب با هر نوع سبک و فضایی برای آشپزخانه موجود است. هم اجاق های استاندارد و هم اجاق های همرفت ضروری در نظر گرفته می شوند ، اما در صورت ایجاد مشکل ، از اجاق های ترکیبی که عناصر این دو را با هم ترکیب می کنند ، می توان استفاده کرد. فضای بالای اجاق گاز برای مشبک ، زغال سنگ و مشعل نیز باید در نظر گرفته شود و به موضوع کلی منوی رستوران بستگی دارد. روی خط ، یک میز بخار برای نگهداری غذاهای گرم نیز مورد نیاز است.

(vi) غرق شدن

بدون یک سینک آب مناسب ، آشپزخانه تجاری شما به سختی می تواند کار کند. این امر به طور عمده برای شستن غذا و ظروف مورد نیاز است و مقامات بهداشت محلی بیشتر از آشپزخانه های تجاری می خواهند ایستگاه شستشوی سه ظرفشویی ، یک واحد ظرفشویی را نصب کنند.

 

(vii) تجهیزات ایمنی مناسب

این یکی از مهمترین مواردی است که شما باید قبل از شروع کار خود با دقت بسیار زیاد به آن توجه کنید. قبل از خرید تجهیزات آتش نشانی ، ایمنی یا سرویس بهداشتی باید دستورالعمل های آتش نشانی محلی خود را بررسی کنید و با رعایت استانداردهای کد آتش نشانی از عوارض احتمالی جلوگیری کنید طبق انجمن ملی حفاظت از آتش سوزی ، تقریباً 57? از آتش سوزی رستوران ها ناشی از تجهیزات آشپزی آشپزخانه است.

 

بنابراین ، داشتن یک کپسول آتش نشانی مناسب برای امنیت رستوران ، کارمندان و مشتریان شما بسیار مهم است. هر صاحب رستوران قبل از سرمایه گذاری در کپسول آتش نشانی باید از توانایی لازم برای درک م componentsلفه ها و اصطلاحات مرتبط برخوردار باشد ، تا بدانید که چگونه می توانید یک کپسول آتش نشانی مناسب برای آشپزخانه رستوران خود انتخاب کنید.

 

یک خاموش کننده پودری چند منظوره در اکثر انواع دیگر آتش سوزی از جمله برقی کمک خواهد کرد. کپسول های آتش نشانی هر ساله دوباره پر می شوند / تعویض می شوند ، بنابراین می توانید آن را برای دست اول یا دست دوم خریداری کنید.

 

2. تجهیزات جلوی خانه

هنگامی که تجهیزات آشپزخانه خود را آماده کردید ، باید بر روی آنچه در جلوی خانه نیاز دارید تمرکز کنید. به عبارت دیگر ، جایی که میهمانان شما پذیرایی می شوند. میزها و صندلی ها ، البته ، پیش نیازهای اساسی هستند ، اما همچنین دستگاه های چاشنی ، چاشنی های نمک و فلفل ، ظروف نقره ، ظروف شیشه ای و کالاهای کاغذی. اگر رستوران شما غذای مخصوصی سرو می کند یا یک رستوران چند آشپزی است ، ممکن است به انبوهی از موارد خاص آن آشپزی (یعنی چوب های غذای آسیایی) نیز نیاز داشته باشید.

 

بسته به موضوع و قالب رستوران خود ، می توانید به دنبال تجهیزات دست دوم بروید و منابع خود را ذخیره کنید. اما به یاد داشته باشید ، این تجهیزاتی است که مشتریان مستقیماً با آن در ارتباط هستند ، بنابراین صرف نظر از اینکه آن را از کجا خریداری می کنید ، باید کاربر پسند ، قابل ارائه و کاملاً کارا باشد.

 

برخی از تجهیزات لازم که بدون آنها قسمت جلوی خانه شما کامل نخواهد شد عبارتند از:

تابلوهای منو: این تابلوها می توانند به سادگی تخته های تخته ای باشند ، جایی که می توانید در مورد "جاذبه های" آن روز خاص بنویسید. این تخته ها به طور کلی درست در خارج از رستوران شما قرار می گیرند و معمولاً چشم بسیاری از رهگذران که ممکن است فقط مشتری بالقوه شما باشند را به خود جلب می کنند.

سفره و دستمال سفره: سفره و دستمال چیزهای اساسی است که اگر قصد اصلاح و ظرافت دارید ، درخواست می کنید. اکثر رستوران ها با هدف ارائه خدمات مجلل برای در دسترس قرار دادن این رستوران ها هستند.

شیکرهای نمک و فلفل: اینها همیشه نباید خسته کننده باشند. شیکرهای فلفل و نمک با طراحی منحصر به فرد در بازار موجود است. حتی می توانید آن را سفارشی کنید تا در سینک ظرفشویی با موضوع رستوران خود قرار دهید.

3. تجهیزات عملیاتی

امروزه هیچ صاحب رستورانی قصد ندارد به صورت دستی با رستوران خود برخورد کند. از این رو ، تقاضای اقلامی که به عملکرد رستوران کمک می کنند ، زیاد شده است. این صندوق ها ، دستگاه پردازش کارت های اعتباری یا سیستم های مدیریت رستوران هستند ، که به طور فزاینده ای توسط رستوران ها استفاده می شود تا عملکرد آن را یکپارچه کند.

 

سیستم های POS مختلفی در بازار وجود دارد که شما باید سیستم هایی را که بهترین نیازهای شما را دارند فیلتر کنید. از سیستمی استفاده کنید که نه تنها در صورتحساب عمومی بلکه در مدیریت سهام و موجودی کالا ، مدیریت ارتباط با مشتری و گزارشگری و تجزیه و تحلیل به شما کمک خواهد کرد. بهترین سیستم باید سیستمی باشد که از طریق آن کنترل کاملی بر کلیه فعالیت های رستوران خود از هر کجا که هستید داشته باشید. شما باید بتوانید تعداد صورتحسابهای تولید شده در همه فروشگاههای خود ، تخفیف های ارائه شده را ردیابی کنید ، گزارش فروش را در همه فروشگاه ها مقایسه کنید ، سهام و موجودی را مدیریت کنید و سفارشات را مستقیماً از طریق POS پس از اعلان سیستم به سیستم بدهید. دوباره سفارش دهید

 

در حالی که انتخاب بهترین تجهیزات رستوران اولین قدم شما برای کسب سود خواهد بود. در این فرآیند ، شما همچنین باید اهمیت تهیه تجهیزات رستوران را بخاطر بسپارید که در عوض صرفه جویی در مصرف انرژی است. انجمن رستوران های ملی مواردی را که باید بخاطر بسپارید و به شما کمک کند تجهیزات کم مصرف رستوران خود را تهیه کنید بسیار کارآمد قرار داده است.