سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سینک ظرفشویی برند درسا

 

برند درسا یکی از معتبر ترین کمپانی های سازنده سینک های ظرفشویی است. این کمپانی با  بیش از 2 دهه فعالیت در ایران یکی از شناخته ترین برند ها محسوب می شود. قطعا تا به حال سینک ظرفشویی برند درسا را دیده اید و با جنس آن آشنا شده اید. جنس سینک برند درسا از استیل کاملا مرغوب است که معمولا با ضخامت 6 تا 8 دهم‌ میلی متر تهیه می شود.

 برای راهنمای رایگان خرید سینک ظرفشویی درسا با شماره 09194109168 تماس بگیرید.

انتخاب سینک ظرفشویی مناسب

به نظر شما چه چیزی برای یک سینک مناسب  آشپزخانه مهم است؟ معمولا در انتخاب سینک ظرفشویی مناسب جنس و سایز آن اهمیت زیادی دارد  . معمولا سینک های ظرفشویی از جنس استیل تهیه می شوند که  سایز ان ها باید  متناسب با سایز آشپزخانه در نظر گرفته شود. به طور کلی آشپزخانه ای با دکوراسیون‌ فانتزی و بزرگ نیاز به سینک ظرفشویی برند درسا بزرگ و فانتزی دارد تا زیبایی آرامش بخشی را برای آشپزخانه  به وجود آورد.

چرا سینک ظرفشویی درسا؟

شما فکر می‌ کنید که  اکثرا چرا سینک ظرفشویی درسا را انتخاب می کنند؟ خب مشخص است چرا که درسا یکی از برندهایی است که بهترین سینک های ظرفشویی را تولید می کند. از جنس سینک تا طرح و رنگ و سایز آن همگی در برند درسا تک هستند و باعث ایجاد هماهنگی خاصی در دکوراسیون شما می شوند. سینک ظرفشویی درسا از استیل استنلس با بهترین ضخامت ساخته شده است.

انواع سینک ظرفشویی

سینک ظرفشویی برند درسا مثل تمامی برند ها و سینک های دیگر دارای انواع زیادی است که در ادامه برخی از آن ها را به شما معرفی می کنیم. اما همین که انواع سینک ظرفشویی زیاد هستند باعث شده تا طیف انتخاب مشتری بیشتر شود و هر کس بتواند متناسب با سلیقه و دکور آشپزخانه خود سینک مناسب را تهیه کند. انواع سینک از نظر نصب :

·          سینک تو کار

·         سینک رو کار

·         سینک زیر صفحه ای

انواع سینک از نظر اندازه:

·         سینک تک لگن

·         سینک دو لگن بدون سینی

·         سینک دو لگن با سینی

از لحاظ برند ها سینک ها شامل :

·         سینک برند استیل البرز

·         سینک درسا

·         سینک کن

·         سینک ایلیا استیل

·         سینک اخوان

·         سینک بیمکث

·         سینک لتو می باشند.

سینک‌ ظرفشویی تو کار

سینک ظرفشویی تو کار معمولا داخل کابینت نصب می شود. برای نصب این سینک ابتدا صفحه روی کابینت را به ابعاد مورد نیاز برش می زنند سپس از داخل سینک را به آن نصب می کنند. سینک تو کار را جزء زیبا ترین سینک های آشپزخانه به شمار می آورند که ظاهری لوکس به آشپزخانه ها می دهد. هم چنین به طور میانگین برای ساختمان های فانتزی و دکور فانتزی از این سینک استفاده می شود.

سینک ظرفشویی رو کار

سینک ظرفشویی رو کار یکی از بهترین و پر کاربرد ترین سینک های جهان بوده  که  بر روی کابینت  نصب می شود و با صفحه رویی کابینت تماسی ندارد . این سینک معمولا برای کابینت های فلزی و معمولی مناسب است. از طرفی  به همین دلیل که با کابینت تماسی ندارد باعث افزایش طول عمر کابینت ها می شود بنابراین در استفاده آن هیچ نوع محدودیتی وجود ندارد.

سینک ظرفشویی زیر صفحه ای

سینک ظرفشویی زیر صفحه ای  همان طور که از نامش پیداست در زیر صفحه کابینت نصب می شود. تقریبا می توان گفت سینک ظرفشویی برند درسا از طرح های  اروپایی الگو گرفته است و زیر کابینت نصب می شود. اما مشکلی که در انتخاب این مدل وجود دارد این است که تماس این سینک با صفحه کابینت بسیار زیاد است و ممکن است باعث از بین رفتن کابینت شود اما برای این کار نیز یک راه حل وجود دارد و آن هم استفاده از سنگ های کورین به عنوان صفحه روی کابینت است.

لیست قیمت سینک ظرفشویی درسا

لیست قیمت سینک ظرفشویی درسا به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از این عوامل جنس سینک است اگر سینک از استیل مقاوم و ضد زنگ تهیه شود قطعا قیمت بالایی دارد و  سایز نیز در تعیین قیمت تاثیر به سزایی دارد. اما در کل این که شما فکر کنید اگر سینک گران قیمتی انتخاب کنید  در نهایت خرید بسیار خوبی داشته اید اشتباه است چرا که عاملی که از قیمت سینک مهم تر است  کیفیت سینک ظرفشویی برند درسا است.

از کجا سینک ظرفشویی درسا بخریم؟

از کجا سینک ظرفشویی درسا بخریم؟ شما می توانید خرید خود را از فروشگاه کالا 118 تهیه کنید. این فروشگاه اینترنتی بوده و کالای شما را با بهترین قیمت و ارزان ترین قیمت به دست شما می رساند. از طرفی سینک های این فروشگاه تماما دارای گارانتی هستند.

 نکات پس از خرید سینک درسا

پس از خرید سینک درسا  فروشگاه اینترنتی کالا 118 سینک  را با بسته بندی اورجینال درب منزل تحویل شما می دهد و به همراه سینک یک دفترچه راهنما وجود دارد که به شما کمک می کند نصاب های ماهر را در منطقه سکونت خود پیدا کنید و نصب سینک خود را به آن ها بسپارید.

ارزانترین سینک چه برندی است؟ معمولا تمامی سینک های برند های ایرانی ارزان هستند و تا به حال هیچ کمپانی سازنده سینک ایرانی سینک های گران وارد بازار نکرده است.

بهترین برند سینک های ایرانی کدام است؟ تمامی برند های ایرانی از یک جنس شبیه بهم برای سینک ها استفاده می کنند در نتیجه طول عمر تمامی سینک ها در یک سبک است.

سینک های تو کار بهتر اند یا رو کار؟ سینک های رو کار معمولا بهتر هستند آن هم به جهت استفاده بر روی کابینت و عدم تماس با صفحه کابینت.

معمولا از چه سینک هایی در ایران استفاده می شود؟ یکی از پر فروش ترین سینک ها در ایران سینک های روکار هستند به دلیل آن که باعث صدمه نزدن به کابینت می شوند.