سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه همیشه ماشین خود را تمیز نگه داریم؟ | سری دوم

برنامه ریزی کنید که از استفاده از اتومبیل خود به عنوان ذخیره سازی جلوگیری کنید

ما به عنوان یک خانواده ، تعهد داده ایم که هر زمان که به خانه برویم و از خانه برویم ، همه چیز را از ماشین وارد کنیم. این به معنای کوله پشتی ، کیف پول ، سویشرت ، کیف خرید ، ناهار ، بطری آب است - همه چیز. این قانون تلاشی هماهنگ برای مبارزه با جریان چیزها و پایان دادن به ذهنیت "ماشین به عنوان ذخیره" است.

 

وقتی به درس های رقص یا یک کار صنایع دستی می رویم ، کیف لوازم مورد نیاز خود را با خود می آوریم. اگر می خواهیم به ورزشگاه ، کلیسا یا جلسه کاری برویم ، کیف های مختلفی همراه من است که هر کدام حاوی همه چیزهایی هستند که نیاز خواهم داشت. هر کدام از این کیف ها هنگام خروج ماشین را با من ترک می کنند.

 

در کیف پولم ، سعی می کنم وسایلی را که ممکن است به آنها نیاز داشته باشیم و خیلی خوب در ماشین گرم نگهداری یا نگه نداریم ، مانند مومیایی کردن لب ، آدامس ، لوسیون و ضد آفتاب به همراه داشته باشم.

 

 

 

قانون "بدون غذا خوردن در اتومبیل" را در نظر بگیرید

یکی از بزرگترین اغتشاشات ماشین که پیدا کردم؟ من می دانم که این یک پاسخ محبوب نخواهد بود ، اما ما به راحتی غذای خود را در ماشین متوقف کرده ایم. قسم می خورم ، وقتی در ماشین غذا می خوریم ، هر چقدر هم که مراقب باشیم ، همیشه با خرده ریزها و ریختن مواجه می شویم. اجتناب از آن در وسیله نقلیه در حال حرکت اجتناب ناپذیر و تقریباً غیرممکن است!

 

در این روزگار و تقریباً در هر گوشه مفاصل فست فود ، گذر از وسایل رانندگی و حرکت در سفر جاده ای وسوسه انگیز است. در واقع متوجه شده ایم که وقتی ما به عنوان یک خانواده کنار هم می نشینیم و غذا می خوریم ، سرعت ما را کاهش می دهد و به ما کمک می کند تا تجربه را بیشتر بدانیم. ما یک میز پیک نیک پیدا خواهیم کرد ، یک پتو را روی چمنهای یک پارک پهن می کنیم ، یا در یک ایستگاه استراحت آن را می کشیم و بیرون می رویم تا از میان وعده و اوقات با هم لذت ببریم. این به ما کمک می کند تا وقتی می خواهیم به مقصد برسیم از یک احساس استرس "دیوانه وار" جلوگیری می کنیم و این باعث تمیز نگه داشتن ماشین ما می شود.

 

اگر به هر دلیلی کاملاً باید در ماشین غذا بخورید ، سعی کنید میان وعده های خشک و نچسب مانند چوب شور یا چوب هویج را بچسبانید. به جای نوشابه چسبناک یا آب از آب لذت ببرید و قهوه را در یک لیوان مسافرتی ضد نشت نگه دارید. این اقدامات احتیاطی اندک به ما کمک می کند تا خرده ریز و نشت ماشین خود را حفظ نکنیم!

 

وقتی مسافر شما اضطراری دارد

با بچه ها ، زندگی اتفاق می افتد. شخصی دچار حادثه می شود ، می ریزد ، خیس می شود ، گل آلود می شود یا در نهایت با آدامس در موهای خود روبرو می شود - این فقط اتفاق می افتد. بهترین آماده سازی شما این است که حوله قدیمی را در "کیت اضطراری اتومبیل" و پتو پشمی را در "کیف اتومبیل فصلی" خود نگه دارید. هر دوی این موارد را می توان به سرعت روی صندلی پهن کرد و یا برای خیساندن حوادث و نشت از آنها استفاده کرد.

 

اگر با حیوانات خانگی سفر می کنید ، همیشه آنها و همچنین خودتان را در یک حمل و نقل نگه دارید. این امر نه تنها باعث کاهش چشمگیر موی حیوانات خانگی می شود بلکه حیوانات خانگی می توانند باعث پرت شدن حواس در ماشین شده و به طور بالقوه باعث تصادف شوند. اگر حیوان خانگی شما ایمن نیست ، ممکن است در هنگام توقف ناگهانی آسیب ببیند. هرگز حتی برای مدت کوتاهی حیوان خانگی (یا کسی را به خاطر آن موضوع) در اتومبیل رها نکنید. دمای ماشین شما می تواند به سرعت بالا برود. فقط در عرض ده دقیقه ، یک ماشین 80 درجه می تواند به بیش از 100 برسد. هرگز هرگز حتی یک دقیقه را در پارک نگذارید ، همه را ایمن نگه دارید.

 

قانون "چنگ زدن به همه چیز" را پیاده سازی کنید

هر بار که وارد جاده می شوید ، به فرزندان خود (و خودتان) یادآوری قانون "چنگ زدن به تمام وسایل خود" بروید که می گوید هر کس باید هر بار و هر بار همه چیز خود را بدست آورد. دوره زمانی. ایجاد این عادت برای بچه ها و خودتان به معنای واقعی کلمه زندگی شما را دگرگون می کند. و اگر به خاطر آوردن مشکل دارید؟ در اتومبیل خود ثبت نام کنید تا قانون را به همه شما یادآوری کند.

 

برای حفظ سیستم خود یادآوری تنظیم کنید

لغزش به عقب آسان است ، بنابراین اجازه ندهید خودتان این کار را انجام دهید! یک یادآوری هفتگی تکراری برای خود تنظیم کنید - شاید صبح شنبه یا یکشنبه بعدازظهر - برای مرتب کردن امور. سپس 10-15 دقیقه طول بکشد تا هرگونه درهم ریختگی یا زباله از بین برود ، فرش ها را تکان داده و یا با جاروبرقی جارو برقی کرده و نشتی ها را پاک کنید. (و اگر واقعاً احساس انگیزه می کنید ، حتی ممکن است یک عبور سریع از کارواش را در نظر بگیرید!

 

افکار نهایی….

در پایان ، یک ماشین تمیز و منظم تنها یکی از مواردی است که باعث می شود تمام زندگی شما احساس کنترل بیشتری کند. به جای اینکه هر وقت سوار اتومبیل می شوید ، به هرج و مرج بپردازید ، احساس سبکی ، آرامش ، سازماندهی و آمادگی بیشتری برای هر کار دیگری خواهید داشت. و این ، من می گویم ، زمان به خوبی سپری شده است!

 

به طور خلاصه ، در اینجا روش هایی برای چگونگی همیشه تمیز نگه داشتن ماشین خود آورده شده است:

نیازهای درون اتومبیل خود را اولویت بندی کنید

برنامه ریزی کنید که از استفاده از اتومبیل خود به عنوان ذخیره سازی جلوگیری کنید

قانون "بدون غذا خوردن در اتومبیل" را در نظر بگیرید

وقتی مسافر شما اضطراری دارد

دستورالعمل "چنگ تمام مطالب خود را" پیاده سازی کنید

برای حفظ سیستم خود یادآوری تنظیم کنید