سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه همیشه ماشین خود را تمیز نگه داریم؟ | سری اول

بسیار خوب ، البته به معنای واقعی کلمه - اما اگر به آنجا نگاه کنید ممکن است چنین فکر کنید! بین کوله پشتی ها و کارهای مدرسه ، میان وعده ها ، بازی ها ، کیف های خرید ، کیف های ورزشی ، کاغذ بازی ها ، کت های اضافی و چه کسی می داند چه چیز دیگری ، ماشین من همیشه به مراتب بدتر از آن چیزی است که آرزو می کنم باشد.

 

حدس می زنم اگر چندان به آن فکر کنید خیلی تعجب آور نیست. برای بسیاری از ما ، از جمله من ، اتومبیل های ما فقط یک ماشین نیستند. آنها خانه ما دور از خانه ، دفتر کار ، کمد اضافی ما ، مرکز سرگرمی و موارد دیگر هستند. ناگفته نماند از همه استوفی که در آنجا نگهداری می کنیم تا بتوانیم برای هر سناریویی آماده شویم ، "به هر حال".

 

آیا تعجب آور است که وقتی در را باز می کنیم ، اتفاق می افتد؟

 

و آیا واقعاً امیدی برای کسانی که از سندرم مخوف اتومبیل ناخوشایند رنج می بریم وجود دارد؟ (چرا ما فقط آن را مختصر MCS نمی گوییم؟)

 

در واقع بله باور کنید یا نکنید ، شما می توانید سیستمی را برای تمیز کردن و تمیز نگه داشتن ماشین خود ایجاد کنید ، بنابراین خود را برای همیشه از MCS درمان می کنید. و من قول می دهم که آنطور که فکر می کنید غیرممکن نیست! نحوه کار:

 

 

 

چگونه اتومبیل خود را همیشه تمیز نگه داریم (بله ، امکان پذیر است!)

ابتدا بالا بروید ، یک یا دو ساعت کنار بگذارید و ماشین خود را تمیز کنید. با در دست داشتن برخی کیسه های زباله ، همه چیز را به دسته های زیر تقسیم کنید: برای قرار دادن در خانه ، رفتن به زباله ها یا ماندن در ماشین (که باید یک توده بسیار کوچک باشد).

 

ماشین خود را بی رحمانه پاکسازی کنید. صندلی عقب ، صندوق عقب ، محفظه دستکش و فضای زیر صندلی را که لیوان های خالی و تعویض جمع می شود ، حل کنید. صندلی های ماشین را بیرون بیاورید و هر سازمان دهنده ای را که در پشت صندلی قرار دارد بردارید. فراموش نکنید که کنسول مرکزی را بررسی کنید.

 

همه زباله ها را دور بریزید. وسایلی مانند لباس ، لباس اضافی ، کاغذ بازی و اسباب بازی را به خانه ببرید تا با آنها برخورد شود و کنار بگذارید. سایر موارد باقی مانده که می خواهید در ماشین نگه دارید نیز باید برداشته شود.

 

همه چیز (همه چیز!) را از اتومبیل خود خارج کنید.

 

پس از خالی شدن کامل خودرو ، جارو برقی را پاک کرده و تمام سطوح را پاک کنید. تمام تشک های کف را بیرون آورده و تکان دهید. تشک های لاستیکی را شلنگ بزنید و موکت های داخلی را جاروبرقی کنید. لکه ها و لکه های موجود روی صندلی های اتومبیل را درمان کنید.

 

داشبورد و کنسول اتومبیل خود را جارو برقی بکشید. با استفاده از چاقوی کره ای یا یک چیز نازک دیگر که در پارچه ای مرطوب پیچیده شده است ، ترک های کنسول و داشبورد خود را تمیز کنید. برای تمیز کردن تمام سطوح شیشه از داخل اتومبیل خود از پاک کننده شیشه استفاده کنید. به خصوص برای اثر انگشت در پنجره های پشتی تماشا کنید.

 

هر درب را پاک کنید و هرگونه بسته بندی ، بطری یا کاغذهای کمی که در آن جا مانده است را به داخل نگهدارنده ها و جیب های درب بررسی کنید. دکمه های پنجره و همه دسته ها و نقاط تماس را با یک پارچه مرطوب پاک کنید.

 

محفظه دستکش و کنسول را وکیوم کنید. نگهدارنده تعویض کوچک را تمیز کرده و کاملاً پاک کنید. واقعاً در ترک صندلی ها پایین بیایید و مطمئن شوید که همه کمربندهای ایمنی کشیده شده و از نظم خوبی برخوردار هستند.

 

 

 

نیازهای درون اتومبیل خود را اولویت بندی کنید

بعد از تمیز کردن ماشین ، وقت آن است که از انبوه وسایلی که می خواهید دوباره داخل ماشین قرار دهید برگردید. از خود بپرسید که آیا واقعاً به هر موردی که تشخیص داده اید "متعلق به اتومبیل شماست" واقعا نیاز دارید

 

باز هم ، من نیاز مادر به آمادگی را پیدا کردم ، بنابراین احساس نکنید که باید از آمادگی چشم پوشی کنید - فقط منطقی باشید. ما دو کیسه بوم سطل بوم مخصوص ماشین را نگهداری می کنیم: یکی برای زمستان و دیگری برای تابستان. در لباس زمستانی مان ، وسایلی مانند یک مجموعه اضافی از مینی دستکش ، یک لیسه یخ ، یک ژاکت و یک پتو پشمی کوچک نگهداری می کنیم. در کیف تابستانی ما ، کرم ضد آفتاب ، یک جفت فلیپ فلاپ اضافی ، یک چتر و یک تی شرت یدکی بسته ام. همچنین هر دو کیسه حمل شامل یک کیسه زباله اضافی (که می تواند به عنوان پانچو ، محافظ صندلی یا تعداد بیشماری چیز دیگر باشد) ، یک بسته کوچک دستمال مرطوب دستی و یک اسکناس 10 دلاری.

 

در صندوق عقب ، من یک کیت اضطراری اتومبیل را نگه دارم ، که شامل کابل های جهنده و یک حوله قدیمی است. در زمستان (به خصوص در مناطق سردسیر) ممکن است بخواهید از دستگاه خشک کن ، یک بیل کوچک و یک پتو سنگین استفاده کنید.

 

در محفظه دستکش ، مدارک مربوط به خودرو از جمله اطلاعات AAA ، اطلاعات بیمه و ثبت نام را برای ما نگه می داریم. همچنین دفترچه راهنمای خودرو ، یک سنسور تایر و یک چهارم چهارم شرایط اضطراری وجود دارد. من همچنین یک چراغ قوه کوچک و یک سیم تلفن شارژر بسته بندی کرده ام (ماشین ما دارای یک پورت USB است).

 

در کنسول مرکزی ، من یک بسته جیبی از دستمال ، و یک جعبه کوچک کمک های اولیه با دستکش های لاستیکی ، باند ، تسکین دهنده درد و پد های آماده سازی الکل نگه می دارم. در جعبه کمک های اولیه یک چاقوی کوچک جیب و کبریت نیز وجود دارد. من همچنین دو میله گرانولای بدون شکلات (بدون ذوب) در آنجا و یک کیسه خرید قابل استفاده مجدد نگه می دارم که در یک جیب کوچک قرار می گیرد.