سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه کمد لوازم ارایشی را تمیز کنیم؟

d شروع به شکار کشوهای دیگر در خانه شما می کند که باید مرتب شوند.

 

نکاتی برای شروع کار

 

قبل از شروع ، خود را با مواقعی که باید چیزهایی مانند آرایش ریخته شود آشنا کنید! آرایش می تواند به تعداد زیادی از باکتری ها بستگی داشته باشد ، بنابراین مهم است که بدانید چه مدت باید آن را حفظ کنید. من واقعاً متعجب شدم که فهمیدم که ریمل فقط باید 3 تا 4 ماه استفاده شود زیرا وقتی خشک شود یا کلاک شود ، محل تولید باکتری ها می شود. خشن! شما فقط با رعایت این دستورالعمل های ساده متعجب خواهید شد که چقدر می توانید آشفتگی را پاک کنید:

 

به طور کلی ، آرایش چشم {شامل ریمل ، خط چشم و سایه چشم} باید بعد از 3 تا 4 ماه ریخته شود. دلیل این امر این است که چشمان شما غشای مخاطی حساسی در اطراف خود دارد که اگر از محصولی پر از باکتری استفاده می کنید ، ممکن است تحریک شود. بدترین حالت این است که در نتیجه به عفونت چشم مبتلا می شوید که هیچ فایده ای ندارد!

پایه ها و کانسیلرهای مایع باید 6-12 ماه پس از باز شدن پرتاب شوند. از طرف دیگر ، کانسیلرهای استیک می توانند تا 2 سال قبل از نیاز به تعویض نگهداری شوند.

محصولات مبتنی بر پودر ، مانند پودرها ، برنزرها و رژگونه ، به طور کلی تا 2 سال قابل نگهداری هستند! معمولاً به راحتی 2 سال طول خواهد کشید. همانطور که در بالا اشاره شد ، سایه چشم های مبتنی بر پودر از این قاعده مستثنی هستند و باید فقط پس از 3 تا 4 ماه دور ریخته شوند.

براق شدن لب باید بعد از 6 ماه انجام شود ، اما شما می توانید تا یک سال روی رژ لب آویزان شوید.

 

من یک اینفوگرافیک "ورق تقلب" مفید برای راهنمایی شما در هنگام آرایش و تصمیم گیری در مورد اینکه چه چیزی را نگه دارید و چه چیزی را پرتاب کنید ، برای شما راهنمایی کرده ام.

 

مدت زمان آرایش: ریمل ، خط چشم ، فونداسیون ، کانسیلر ، براق کننده ، رژ لب ، پودر ، سایه چشم و رژگونه.

 

س purالات دیگری که هنگام پاکسازی کشو از خود می پرسید این موارد است:

 

آخرین باری که از این استفاده کردم کی بوده است؟ اگر به خاطر نمی آورید ، آن را بیرون بریزید یا آن را بدهید! از شر بهم ریختگی خلاص شوید. اگر نمی توانید آخرین باری را که به یاد می آورید به یاد بیاورید ، به احتمال زیاد به این زودی ها از آن استفاده نخواهید کرد.

 

تاریخ انقضا چیست؟ مطمئن شوید که هر نسخه تجویز شده را پرتاب می کنید و داروهای بدون نسخه باید پس از تاریخ انقضا آنها را دور بریزید.

 

این در دنیا چیست ؟؟؟؟ تاریخ انقضا printed هر کالایی چاپ نشده است ، بنابراین در صورت لزوم اجازه دهید که عقل سلیم شما کنترل کند. محصولی را که متفاوت یا متفاوت از زمان خرید آن است از بین ببرید.

 

آیا من واقعاً به 3 مورد از این موارد احتیاج دارم؟ اگر متوجه شدید که چندین مورد کپی دارید ، آنها را حذف کنید! اگر به مرور از آنها استفاده کردید ، لزوماً نباید آنها را دور بریزید ، اما آنها را در جای دیگری ذخیره کنید تا از شلوغی کشوی استفاده شده برای ذخیره وسایل روزانه جلوگیری کنید.

 

آیا اگر همین الان وارد فروشگاهی می شدم این را خریداری می کردم؟ باز هم ، اگر پاسخ "نه" است ، آن را پرتاب کنید یا آن را بدهید! شما می خواهید محصولی را که سبک یا سلیقه فعلی شما را منعکس نمی کند حذف کنید تا فضای کافی برای کسانی که این کار را انجام می دهند داشته باشید!