سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه لباس ها را روی بند آویزان کنیم؟

حلق آویز لباس روی بند

خشک کردن لباس و ملحفه های خانگی روی طناب لباس از نظر انرژی کم است ، به ماندگاری بیشتر وسایل کمک می کند زیرا نسبت به خشک کن لباس نسبت به خشک کن لباس و ورزش مناسب برای دور کمر پارچه ها ملایم تر است. لوازم مورد نیاز شما کم است و از همه بهتر ، هوا و گرما رایگان است. یک بند لباس در فضای باز متناسب با سبک زندگی ، زیبایی و نیازهای شما انتخاب کنید تا بیشتر از آن استفاده کنید. یکی از بهترین انتخاب ها خشک کن روتاری Brabantia است زیرا در صورت عدم استفاده می توان آن را خراب کرد ، ارتفاع آن قابل تنظیم است و خطوط به سمت شما می چرخند تا در هنگام کار مجبور نشوید سبد لباسشویی را جابجا کنید.

 

 

نکات مربوط به بند لباس

چه از بند داخلی یا خارجی آویزان باشید ، این نکات را دنبال کنید تا به شما کمک کند تا لباس خود را زیبا جلوه دهید و چین و چروک های پوست را کاهش دهید:

 

 

برای کاهش چین و چروک و کاهش زمان اتو ، به هر مورد یک لرزش خوب بدهید و هنگامی که به خط سنجاق متصل شد ، گوشه های پایین را یک کشش خوب دهید تا چین و چروک های بیشتری ایجاد شود.

بزرگترین راه برای کاهش چین و چروک پوست این است که لباس های خشک را هنگام جدا کردن از بند رخت تا کنید. اگر آنها در یک سبد لباسشویی گیر کرده و چند ساعت مانده باشند ، باید اتو را بیرون بیاورید.

اگر از احساس سفت و سخت حوله ها و شلوار جین بدتان می آید ، آنها را مدت کوتاهی (5-10 دقیقه) در خشک کن لباس فرو بریزید ، سپس بقیه راه را خشک کنید.

برای جلوگیری از محو شدن در برابر آفتاب ، بند لباس خود را در یک منطقه سایه دار و نسیم قرار دهید. برعکس ، اگر می خواهید از آفتاب برای سفید کردن لباس های سفید خود استفاده کنید ، خط خود را به سمت شمال / جنوب بکشید تا در معرض نور خورشید قرار بگیرید. اگر چهار خط یا بیشتر دارید ، قطعات سفید را که بیشترین میزان سفید شدن را دارند ، آویزان کنید. لباس های رنگی را می توان از خطوط داخلی آویزان کرد.

برای جلوگیری از لکه دار شدن ، از یک بند لباس با خطوط روکش دار استفاده کنید که زنگ نزند. یک سیم مفتول روکش شده بسیار دوام بیشتری دارد و مانند یک خط طناب طبیعی آویزان نمی شود. برای از بین بردن گرد و غبار ، شیره درخت و فضله پرندگان ، ماهانه بندهای رخت را پاک کنید.

گیره های لباس را انتخاب کنید که زنگ نزند و تغییر رنگ ندهد. بعد از هر بار استفاده آنها را از خط جدا کنید تا ماندگاری بیشتری داشته باشند و تمیز بمانند. یک کیسه گیره لباس بخرید یا درست کنید که بتواند از بند رخت آویز کند و بعد از هر بار استفاده داخل آن بیاورد.

برای خشک شدن سریعتر ، لباس ها را جداگانه و در جایی که کاملاً کشیده است ، آویزان کنید و از تعداد گیره های لباس برای جلوگیری از افتادگی استفاده کنید. اگر زمان خشک شدن مسئله ای نیست و فضای خط زیاد نیست ، می توانید گوشه های بیرونی دو قطعه لباس را بهمراه یک گیره لباس سنجاق کنید.

 

نکات معلق

شلوار

درزهای داخلی پا را با هم مطابقت دهید و لبه های ساق پا را با کمر به پایین آویزان به خط بچسبانید. اگر فضای خط زیادی دارید ، می توانید یک پایه را به یک خط و پای دیگر را به خط مجاور سنجاق کنید تا زمان خشک شدن سریع شود.

 

 

پیراهن و تاپ

پیراهن ها را در لبه پایین در درزهای کناری سنجاق کنید. یا می توانید آنها را به آویزهای چوبی آویزان کرده و آویز کت را به بند رخت بزنید. در هر دو روش از کشیدگی و چروک شدن شانه ها جلوگیری می شود.

 

 

جوراب

جوراب ها را دو نفره کنار هم قرار دهید و یک گوشه از جفت را با یک گیره لباس بگیرید ، اجازه دهید تا جوراب ها برای خشک شدن سریعتر آویزان شوند.

 

ملحفه و پتو

ملافه یا پتو را از وسط تا کنید و گوشه های انتهای باز را به بند بند ببندید. با این کار از چین خوردگی وسط قطعه جلوگیری می شود. اگر خیلی آویزان است یا خیلی باد دارد ، از یک یا دو گیره اضافی در قسمت وسط استفاده کنید.

 

حوله و روبالشی

برای خشک شدن سریع حوله ها را در گوشه گوشه آویزان کنید. وسایل تخت سبک را مانند جلد بالش را می توانید به صورت جفت آویزان کنید.

 

حوله های آویزان به طناب لباس

 صنوبر / میشل بکر

چه چیزی به خط خشک نیست

لباسهای کششی مانند ژاکت و برخی از لباسهای بافتنی بدون ساختار نباید خشک شوند. اگر برچسب مراقبت از تولید کننده می گوید خشک است ، لباس را از داخل یا خارج آویزان نکنید!

پارچه های ظریف مانند توری که ممکن است در صورت شلاق خوردن در اثر باد ناگهانی گیر بیفتد ، نباید خشک شود.

پارچه های پرنعمت که دچار پارگی یا پارگی می شوند و یا هنگام خیس شدن بسیار سنگین هستند ، نباید خشک شوند. وزن پارچه مرطوب ممکن است باعث پاره شدن بیشتر شود.