سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ابزارهایی که به شما کمک می کنند مانند حرفه ای ها اتو کنید

ابزارهایی که باید مانند یک حرفه ای اتو کنید

چه هر هفته اتو بزنید ، چه هر روز یا فقط در صورت کاملاً ضروری ، ابزارهایی وجود دارند که به شما کمک می کنند تا نتایج حرفه ای به دست آورید.

 

اولین مکان برای شروع یادگیری اصول اتوکشی شامل درجه حرارت مناسب آهن برای پارچه های مختلف و تکنیک های مناسب است.

 

پس از آن ، زمان تهیه تجهیزات صحیح فرا رسیده است.

 

اتوی بخار

اتو زن پارچه در خانه

 

آهن آلات در تمام نقاط قیمت از کمتر از 20 دلار تا صدها موجود است. موردی که انتخاب می کنید باید براساس تعداد دفعات اتو زدن و انتظارات شما از عملکرد باشد. در نظر گرفتن این پنج عامل مهم است:

 

عملکرد گرمایش

ظرفیت بخار

سطح Soleplate

طول و وزن بند ناف.

02

از 07

فشار دادن پارچه

پارچه را فشار دهید

 

فراتر از اتو ، مهمترین ابزار بعدی برای اتوکشی موفقیت آمیز پارچه فشار دادن است. برای یادگیری استفاده از پارچه فشار دادن معمولاً فقط یک بار طول می کشد تا با یک علامت براق شکل آهن روی پارچه تمام شود. آن تکه پارچه کوچک بین اتوی داغ و پیراهن گران قیمت شما می تواند روز را نجات دهد. گرمای بیش از حد آهن باعث سوختن یا سوزاندن برخی از الیاف طبیعی می شود و در واقع می تواند برخی از الیاف مصنوعی را ذوب کند.

 

بیشتر پارچه های پرس از 100 درصد پنبه سفید ساخته می شوند تا در برابر گرما مقاومت کنند و از انتقال رنگ به ماده تحت فشار جلوگیری کنند. یک پارچه فشار دهنده می تواند - و باید - هم با اتوی خشک یا بخار استفاده شود. پارچه باید به اندازه کافی بزرگ باشد که هیچ بخشی از کف اتو به موردی که اتو می خورد لمس نکند.

 

شما می توانید یک پارچه آماده خریداری کنید یا به راحتی یک مربع ماسلین از فروشگاه پارچه تهیه کنید یا از یک حوله آشپزخانه تمیز ، صاف ، سفید و بافته شده استفاده کنید.

 

03

از 07

صفحه اتو

سبد اتو و لباسشویی روی صفحه اتو در برابر دیوار سفید

شاید فکر کنید که برای اتوکشی صفحه اتو لازم است. مهم است و اتو کردن را آسان تر می کند. با این وجود می توانید لباس ها و پارچه ها را بدون لباس کاملاً اتو کنید.

 

وقتی برای خرید صفحه اتو آماده شدید ، اندازه ، وزن و محل نگهداری را در نظر بگیرید. یا ، شاید تخته اتو ساخته شده از قفسه یا سفارشی برای خانواده شما بهترین باشد. کابینت های دیواری با صفحه اتو کشویی و مدل های کشش زیر پیشخوان وجود دارد.

 

04

از 07

روکش صفحه اتو

روکش صفحه اتو

برای افزودن کمی سبک به اتاق لباسشویی خود ، روکش های صفحه اتو در هر طرح از خاکستری پایه تا راه راه تا گل دار وجود دارد.

 

علاوه بر شکل ظاهری ، موارد دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. روکش های پنبه ای با روکش تفلون به لباس شما نمی چسبد و تمیز کردن نشاسته و اندازه آن از روی لنت را آسان می کند. بهترین بالشتک یک لنت است که با نمد سنگین پوشانده شده است. شکل آن بهتر از یک پد پوشیده از کف است.

 

حتی اگر اتوی بخار خوبی داشته باشید ، یک بطری اسپری که باعث غبار پاشی خوب می شود ، کار اتو کردن شما را بسیار ساده تر می کند. برای پنبه ، پارچه و بیشتر پارچه های الیاف طبیعی ، مرطوب کردن لباس یا پارچه اتو را راحت تر و سریعتر انجام می دهد.

 

06

از 07

تخته آستین

اتو پرس درز

 تخته اتو اتو

وقتی آستین لباس را روی صفحه اتو سنتی اتو می کنید ، تقریباً غیرممکن است که همه چین و چروک ها را بدون افزودن چین در طول آستین ، از بین ببرید. برای برخی از پیراهن ها ، مانند پیراهن تجاری نشاسته دار ، مشکلی ایجاد نمی کند. با این حال ، برای بسیاری از لباس ها مانند لباس های زنانه یا کت ، شما نمی خواهید چین از خط لباس کم کند.

 

به همین دلیل به تخته اتوی آستین نیاز دارید. در اصل یک صفحه اتو مینیاتوری است که دارای یک منطقه فشار بالا است ، بنابراین شما می توانید یک آستین بلند را روی سطح فشار دهید. سطح فشار به اندازه کافی باریک است که می توانید کل آستین را بدون ایجاد چین اتو کنید.

 

صفحه اتو آستین در بالای یک سطح صاف یا صفحه اتو معمولی شما قرار می گیرد. تخته چوبی یا فلزی محکم پر شده و معمولاً دارای روکش نخی است. برخی از آنها دارای دو سطح برای آستین های با اندازه های مختلف هستند. بسیاری از آنها صاف می شوند تا به راحتی ذخیره شوند.

 

اگر نمی خواهید تخته آستین بخرید ، هنگام فشار دادن از رول درز دار استفاده می کنید تا درون آستین قرار گیرد. استفاده از رول درز کمی ناجورتر است اما برای جلوگیری از چین خوردگی م workثر است.

فشار دادن ژامبون

ژامبون اتوکشی

 دورلینگ کیندرسلی / گتی ایماژ

نگاهی به شانه های پیراهن یا ژاکت بیندازید. آنها متناسب با منحنی بدن ما گرد می شوند. هیچ کس چین خوردگی تیز آن سطح را دوست ندارد. به همین دلیل یک ژامبون پرس برای ایجاد آن ظاهر بدون چین ضروری است.

 

ژامبون به قسمت خمیده فرو رفته و به عنوان یک تکیه گاه عمل می کند تا گرما و فشار آهن باعث ایجاد چین نشود. ژامبون پرس برای درزها و دارت های خمیده صاف در لباس زنانه کاملاً مهم است

 

یک ژامبون پرس خوب دو طرف دارد که یکی از پشم ساخته شده است ، پارچه های دیگر پنبه ای برای استفاده با دمای مختلف اتو. طرف پشم برای فشار دادن پارچه های پشمی ، مخلوط مصنوعی یا سایر پارچه هایی که به دمای پایین تا متوسط ??نیاز دارند استفاده می شود اوره سمت پنبه برای قرار دادن در کنار پنبه ، پارچه یا پارچه هایی که به دمای متوسط تا زیاد نیاز دارند.