سفارش تبلیغ
صبا ویژن

5 ابزار ضروری آشپزخانه برای آشپزهای مبتدی

تمام آنچه شما نیاز دارید تا مهارت های آشپزی خود را تیزتر کنید ، و شلوار خود را به درستی انبار کنید - 10 ابزار آشپزخانه انتخاب شده استراتژیک است. ویرایشگر ارشد مواد غذایی ریک مارتینز در مورد ساختن وسایل مورد نیاز خود از زمین به پایین ، آنچه را که در واقع به آن نیاز دارید ، پایین آورده است:

1. استیل ضد زنگ 10 "

شما سه گزینه دارید: فولاد ضد زنگ ، چدن ، یا نچسب. اولین تابه شما باید یک استیل 10 "از جنس استیل ضد زنگ باشد. این لکه ها را نمی پوشانید ، همانطور که می توان آن را نچسبید ، تراشیده نمی شود ، و همه کاره دیوانه است (برای همه چیز به جز تخم مرغ ، تقریباً). آهن (و شما می دانید که ما قابلمه های چدنی ما را دوست داریم) اما آهن چدن کمی مراقبت از آن سخت تر است. خوب است اگر می دانید چگونه به طور صحیح تمیز کنید و فصل کنید ، اما این یک درس برای زمان دیگر است. فعلاً ، برگردیم همه محصولات پوششی از جنس استنلس استیل ضدزنگ مورد علاقه ما در آنجا هستند. بله ، قابلمه گران است ، اما آنها 20 سال خوب به طول می انجامند. اگر نمی توانید نام تجاری را بدست آورید ، شما هنوز هم یک تخته چادری می خواهید از جنس آلومینیوم یا مس می باشد که از جنس استنلس استیل است و آلومینیوم و مس رسانا گرمای عالی هستند و سپس آنها از جنس استنلس استیل هستند که بوی آنها حفظ نمی شود و از دوام بالایی برخوردار هستند.

 

 

 

2. چاقوی آشپز

 

تصویر ممکن است حاوی چاقوی تیغ سلاح و سلاح باشد

ALEX LAU

چاقوی یک سرآشپز 8 تا 10 را می خواهید. Test آشپزخانه قسم می خورد توسط چاقوی آشپز Mac Mighty 8 "Pro Chef with Dimples ، اما مارتینز در واقع پیشنهاد می کند با چاقوی سرآشپز 20 دلاری شروع کنید که می توانید در هر فروشگاه عرضه رستوران از آن استفاده کنید. کسل کننده می شود ، شما فقط می توانید یکی دیگر از آن را دریافت کنید ... به قیمت 20 دلار. شما می خواهید در نظر بگیرید که چه نوع غذاهایی را برش می دهید و قدرت ساعد را در نظر می گیرید. اگر "ساعد شما وضعیت هالک نیست ، به 8" بروید. اگر بلند شوید 10 "بروید.

 

3. تخته برش

 

آشپزخانه تست هیچ رحمتی نسبت به تخته های برش آن نشان نمی دهد ، و کسی که به آنها اعتماد می کنند توسط Boos ساخته شده است ، اما قیمت آن بسیار گران است. آنچه شما واقعاً به آن احتیاج دارید این است که هر تخته برش ساخته شده از چوب سخت (فکر کنید: گردو ، حجر ، بلوط) که تقریباً 2 "ضخامت دارد ، بنابراین اگر خیس شود ، پیچ نخواهد خورد. تخته برش بامبو خوب نگه می دارد. مهم نیست که مارتینز با استفاده از تخته های برش پلاستیکی یا شیشه ای ، هر چقدر هم که از نظر ماشین ظرفشویی مناسب باشند ، ناامید است. آنها می توانند چاقوهای شما را خراب کرده و دچار لغزش خطرناکی شوند. تنها استثناء مارتینز خرید تخته برش پلاستیکی است که فقط برای گوشت در نظر گرفته شده است ، زیرا شستن آن بسیار آسان است.

 

4. گلدان 8 عیار بزرگ ، سنگین

 

اگر یک چیز را به خاطر می آورید ، به یاد داشته باشید که گلدان با کف سنگین بهینه - a.k.a. آنچه شما برای پاستا یا سبزیجات پاک کننده استفاده می کنید باید گرما را به طور مساوی توزیع کند. گلدان های پوشیده شده (که اغلب به صورت سه تایی هستند) مانند این ، گرما را از طریق یک تکه مداوم از لایه های فلزی - فولاد ضد زنگ در قسمت بیرونی و آلومینیوم یا مس بین آن ورق ها توزیع می کنند. All-Clad استاندارد ، فولاد ضد زنگ است ، اما نزدیک به 150 دلار درآمد دارد. در عوض ، مارتینز توصیه می کند یک گلدان معقول کمتر ، کمتر از 100 دلار از یک فروشگاه عرضه رستوران تهیه کنید.

5- قاشق بزرگ

 

این یکی نباید بیش از 10 دلار در یک فروشگاه عرضه رستوران کار کند. این کار را برای همه چیز استفاده کنید: هم بزنید ، حرکتی کنید ، سرو کنید. بسیار تبیینی.